Комбиниран апарат за елетротерапия, ултразвук, вакуумтерапия и диагностика

Електротерапията води до подобряване на кръвообращението и лимфообращението, хиперемия, аналгетичен ефект, трофика на засегнатите участъци. При увреда на периферните нерви електростимулациите подобряват кръвния ток, поддържат възбудимостта им. Аналгетичният ефект е доказан от класическата физиология.

Ултразвуковата терапия има редица благоприятни физиологични ефекти. Притежава многостранен ефект върху оргганизма : механичен, термичен, физико-химичен, нервно-рефлекторен, бактерициден. Тиксотропното действие се изрязява в размекващо действие на цикатрикси, разнасящо действие при дискови хернии, тендовагинит, регенеративни ефекти при дегенеративни заболявания. Има ясно изразен обезболяващ ефект, термичен ефект, който засилва обмяната на веществата, повишава нервната проводимост и намалява спазмите на мускулите. Освен всичко изброено дотук утразвукът има и антиалергичен ефект, неутрализирайки излишното количество хистамин в клетките. Обобщеното терапевтично действие е фибринолитично, противовъзпалително, болкоуспокояващо, стимулиращо регенерацията на тъканите, хиперемизиращо, антиалергично и бактерицидно.

Вакуум терапията подобрява кръвообращението, като съчетава в себе си лечебното действие на интерферентен ток, подсилено с вакуум.

Единствен по рода си комбиниран физиотерапевтичен апарат, който обединява най-новото в света на технологиите. С доказани отлични резултати в лечението на тендинози, бурсит, артрози и други дегенеративни заболявания, травми, контузии, мускулни болки.

Начало /  / Комбиниран апарат за елетротерапия, ултразвук, вакуумтерапия и диагностика